Obserwatorzy

niedziela, 27 października 2013

Produkty z dużą zawartością białka.


Hej wszystkim!:)
Przez pare dni będę pisał do was z komórki ponieważ nie mam dostępu do komputera.
Kilka osób prosiło mnie abym napisał jakie produkty posiadają w sobie dużą zawartość białka.
Czyli tego,  czego potrzebują nasze mięśnie.

Produkty w których możemy znaleźć duże ilości białka to -

  • Ryby
  • Wieprzowina
  • Drób ( kurczak, indyk itp )
  • Cielęcina
  • Wołowina
  • Warzywa strączkowe 
  • Twarogi
  • Jogurty naturalne
  • Mleko
  • Kefir
  • Maślanka


Spożywanie tych produktów kilka razy dziennie pomoże nam w osiągnięciu wymarzonej sylwetki.
W końcu dieta to 70% sukcesu :)


Za kilka dni będę pisał już posty jak ostatnio czyli z obrazkami, kolorem i dobrze czytelnym tekstem, filmikami i bardziej estetycznie.
Przepraszam was bardzo, ale mam nadzieję że dacie radę.

Spokojnej nocy i udanego tygodnia wam życzę, dobranoc:))

3 komentarze:

  1. Hej! Chciałabym cię zapytać o coś, oczywiście propo ćwiczeń/zdrowego żywienia. Nie wiem, czy będzie ci się chciało odpowiedzieć, ale jeśli byś umiał, byłabym wdzięczna.
    Bardzo zależy mi na zgubieniu brzucha, boczków i tego typu zbędnych ozdobników...sytuacja jest nietypowa, bo długo chorowałam na jadłowstręt psychiczny- teraz jestem gruba, i niedoleczona, bo zostały mi obawy żywieniowe- nie jem normalnie, i już nigdy zapewne nie będę. Chyba, że uda mi się zgubić te ubytki. Może się to wydawać głupie, ale na prawdę mi na tym zależy- nie umiem przez to normalnie żyć.
    Ale w moim wypadku dieta/ćwiczenia na pewno nie działają dobrze- jak zaczyna się dieta, to od razu głodzenie (tzn. muszę serio mocno walczyć, żeby zjeść cokolwiek, a i tak nie jem jak normalny człowiek- przez kisiel na śniadanie prawie się poryczę) a w ćwiczeniach nie stać mnie na wiele- mam wytrwałość, ale jestem bardzo osłabiona.
    Pewnie cię zanudziłam na śmierć, ale chciałam zapytać...czy metoda przysiadów (15 dziennie przez miesiąc czy dwa), bieganie raz w tygodniu + 4 wf, codzienne krótkie treningi będą wystarczające?
    I jak z jedzeniem...
    Czy jeśli będę tak trenowała, ale jadła obiady, śniadania, a nawet kolacje to nie przytyję? Uda mi się schudnąć?
    Przepraszam i proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak!:)
      Ćwiczenia w twoim wypadku powinny być na razie tylko dodatkiem.
      Nie chodzi tu o 2-3 posiłki dziennie bo to tylko pogorszy sytuację, ale o 5 a nawet 6/7.
      To zależy od tego jak dysponujesz czasem i jak po prostu wolisz jeść.
      Powinny być to małe porcję typu :
      7.00 - 200g jogurtu naturalnego z musli i połową banana.
      9-00 - Jabłko.
      11.30 - Bułka żytnia z masłem, sałatą, pomidorem i plasterkiem sera żółtego lub np. mozzarella.
      14.00 - Sałata lodowa, pomidorem z połączeniem sosu vinaigrette ( przepis znajdziesz w internecie lub mogę go dodać jak tylko chcesz :)) ), 150g grillowanego kurczaka i 100g makaronu.
      17.00 - Gruszka lub garść orzechów.
      19.00 - 2 jajka sadzone + grzanka z masłem.

      Tak jak mówiłem, taki jadłospis będzie dla ciebie bardzo odpowiedni tylko musisz się go trzymać, oczywiście jest to tylko jeden przykładowy dzień.
      Co do ćwiczeń.
      Bieganie, a nawet regularne spacery pomogą ci schudnąć.
      Możesz też chodzić na basen lub zajęcia ogólnorozwojowe:)
      Przecież nie musisz ograniczać się do samego biegania, znajdź formę aktywności fizycznej w której będziesz czuła się dobrze i kochała to co tam robisz:)
      Pisz o czym chcesz a ja ci zawsze odpowiem.
      Pozdrawiam i mam nadzieję że ci się uda, dobranoc:*

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! ^^ Naprawdę.

      Usuń